PostHeaderIcon HADIAH TERINDAH DARI ALLAH

ASSALAMMUALAIKUM

alhamdulillah genap 2 bulan 2 hari perkahwinan aku..Aku dapat perkhabaran gembira bila disahkan mengandung..Dah sebulan lebih rupanya,tapi aku tak tahu langsung...

Bila di ingat balik,tanda2 mengandung lebih kepada suami aku..dia yang ngidam macam-macam.haha.Aku badan cuma lenguh -lenguh dan kuat tido nauzubillah..Dapat tahu mengandung pon sebab aku  minta urut dengan cik minah ,and dia cakap da berisi ni.Aik??? blur2 je masa tu

Lepas settle berurut terus wasap my husband cakap aku pregnant..dia pon yeke?yeke?.haha
alhamdulillah rezeki Allah.Semoga kandungan ni selamat.Nampak muka suami ceria ..paling excited opah dan atok.so ,excited al maklumla aku ni anak bongsu .Bila berkenaan dengan aku semua nak yang terbaik..Thanks Mak ayah...

Bila dah dapat tahu pregnant bertambah la tanggungjawab husband..aku selalu doakan dia berjaya dalam apa jua yang dia buat.Terima kasih daddy for everything .Mummy and baby love u so much


0 comments:

Post a Comment

JOM DENGAR LAGU

BLOG I FOLLOW

About Me

My Photo
ararazak.blogspot.com
PEMILIK BLOG INI ...ARA RAZAK.SALAM PERKENALAN.ASSALAMUALAIKUM
View my complete profile

Recent News

Powered by Blogger.

Recent News