PostHeaderIcon CHECKLIST KAHWIN

Assalammualaikum..

Aku nak kongsi checklist untuk kahwin.harap2 boleh jadi panduan untuk kita bersama.😊

So..kat bawah ni senarai untuk majlis aku.

Bajet2 jangan mahal2.pesanan my fiancee.haha..ni dah paling murah.okla kan😆



Aku syorkan korang buat envelop macamni..berapa korang bajet .duit tu korang masuk dalam ni.konfem takkan pening and kite akan lebih nampak dan jelas.
Checklist aku mungkin xberapa lengkap.sebab kebanyakkan disponsor oleh mak ayah n family n kengkawan.😊
Lagipun aku duduk kampung .so kontra dari segi bajet kewangan dengan yang bandar.
P/s:harap membantu uolls😆
💚thanks yang sponsor.lebiula😙



0 comments:

Post a Comment

JOM DENGAR LAGU

BLOG I FOLLOW

About Me

My Photo
ararazak.blogspot.com
PEMILIK BLOG INI ...ARA RAZAK.SALAM PERKENALAN.ASSALAMUALAIKUM
View my complete profile

Recent News

Powered by Blogger.

Recent News