PostHeaderIcon SELAMAT HARI LAHIR AYAHDAKU

assalamualaikum


Semalam hari lahir ayahda yang ke 67 tahun,kejap jer masa berlalu...sebut jer ayah..hebatnye pengorbanan yang dia lakukan untuk menyara keluarga.Memandangkan aku ni anak bongsu tak banyak kesusahan yang aku lalui sebab aku lahir jer da ade elektrik n air...kira xsusah ler ken.

Ayah aku ni seorang yang agak pendiam sikit,so cara aku nak berborak kena la ade skill2 tertentu.haha...Aku ni kira kategori beruntung coz aku bekerja dekat dengan rumah makayah n duduk pun dengan makayah. Jadinya akula yang sememangnye menjaga ayahbondaku tersayang.muahhhhhh

Memandangkan aku ni balik keje terus membuta...aku sampai rumah salam makayah terus boommm.membuta sampai kol 5.hahahah.So lepas kol 5 aku bngun mndi ,solat buat air tok ayahbodaku.Aku n ayahbonda akan melepak dekat beranda rumah n berborak sampi maghrib...Time tu la terkeluar citer zaman muda mudi,zaman kesusahan dieorang.Time dieorang susah ramai mengate menfitnah.kong ajo...tapi berkat sabar ayahbondaku hidup kami senang lenang sekarang.Anak2 ayahbondaku semua bekerjaya okeh.termasukla menantu2.huhuh.alhamdulillah

Dulu masa zaman2 saham ayah aku citerla dia g jual kopok kt palong2,kat kampung.naik moto.Pagi2 g kebun ,nmpk hantu da biasa.Kesian ayah,Getah tumpah time nak anta g PMG.Motor pancit,motor tak hidup kt kebun.Itu semua da selalu..Dan kerana itu jugakla,aku hanya akan beri yang terbaik tuk ayahku n bondaku coz sejuta ringgit kita bagi takkan pernah terbalas jasa dieorang.

So sempena hari jadi ayahku ,aku nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR,MOGA DIPANJANGKAN UMUR DIMURAHKAN REZEKI.AMIN

i love u till jannah=)

1 comments:

LydSunshine said...

Selamat hari jadi utk ayah awk juga. Betul, zaman2 dulu mak ayah kita susah. Semua tu kenangan utk mereka ceritakan kpd anak2.

Post a Comment

JOM DENGAR LAGU

BLOG I FOLLOW

About Me

My Photo
ararazak.blogspot.com
PEMILIK BLOG INI ...ARA RAZAK.SALAM PERKENALAN.ASSALAMUALAIKUM
View my complete profile

Recent News

Powered by Blogger.

Recent News